آخرین اخبار

دنده معکوس قیمت طلا و سکه/ قیمت دلار رسمی چقدر شد ؟

اقتصادنیوز: در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نزدیک به ۳۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

اشتراک گذاری
30 فروردین 1402
کد مطلب : 4556

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، اکثر قیمت ها در مرکز مبادله ارز و طلا ایران نوسان صعودی را تجربه کرد. قیمت دلار مبادله ای (اسکناس) در این مرکز روز گذشته وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد. در بازار امروز بخ مسیر صعودی خود ادامه داد. نرخ دلار مبادله ای امروز با ۱۴۰ تومان افزایش در محدوده ۴۲ هزار و ۱۶۷ تومان به فروش رسید. 

یورو کاهشی شد

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۲۱۱ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته نزدیک به ۲۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد.

نوسان صعودی درهم در مرکز مبادله

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۸۸ تومان اعلام شده است که نسبت به روز دوشنبه نزدیک به ۵۰ تومان نوسان صعودی را نشان می دهد. 

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان، ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان و ۱۰ هزار و ۴۳۸  تومان اعلام شده است. 

نوسان محدود نرخ ارز توافقی 

قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان،عصر امروز در زمان نگارش این گزارش بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و ۱۳۳ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته رشد ۳۰ تومانی را نشان می دهد.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز  با کاهشی محدود ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۹۳۸  تومان برای آن درج شده است. قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۲۵ تومان اعلام شده است.

دنده معکوس قیمت طلا و سکه 

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نزدیک به ۳۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با کاهش تقریبا ۱۰۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۳۰ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز با کاهش تقریبا ۳۳۰ هزار تومانی به طور میانگین رقم ۱۸ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان را نشان می‌دهد.

امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان اعلام شده است. این قیمت در مقایسه با روز قبل تقریبا ۸۰ هزار تومان پایین تر است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =